Onze werkwijze: dialoog en onderhandelingEen correcte houding tegenover uw klant, en een discrete en diplomatische aanpak geven de beste resultaten. Meer dan 50 jaar ervaring werpt zijn vruchten af |
|
De interne en externe medewerkers van Fiducré combineren hun bewezen competentie met zorg voor kwaliteit. Onze nadruk ligt op dialoog en onderhandeling. Onze doelstelling is uw schuldvorderingen zo snel en efficiënt mogelijk te innen. Naast telefonische of schriftelijke aanmaning of herinneringen per e-mail doet Fiducré een beroep op een netwerk van externe medewerkers, zowel in België als in het buitenland.
|
Onze Recovery Officers trachten in de eerste plaats een minnelijke oplossing te zoeken met de debiteur. Ook kunnen wij externe medewerkers belasten met een bezoek bij de debiteur om hem tot betaling aan te sporen, ter plaatse te innen of een afbetalingsplan voor te stellen. Het gebeurt echter dat een debiteur weigert om tot een minnelijke oplossing te komen of niet reageert. Dan kan het nodig zijn om een gerechtelijke procedure op te starten. Onze gespecialiseerde medewerkers werken hiervoor nauw samen met een uitgebreid netwerk van gespecialiseerde advocaten en gerechtsdeurwaarders. |